ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

دانلود - فیلم - اهنگ - گالری - آموزش - موبایل - اخبار - هنرمندان

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

فرشته بیکار

کتاب صوتی فرشته بیکار اثر یاسر حق دوست،حمید شرقی است؛ مردی در عالم رویا فرشته ای را دید که در یک دستش مشعل و در دست دیگرش سطل آبی گرفته بود و در جاده ای روشن و تاریک راه می رفت. مرد جلو رفت و از فرشته پرسید:این مشعل و سطل آب را کجا میبری؟ فرشته جواب داد:میخواهم با این مشعل بهشت را آتش بزنم و با این سطل آب،آتش های جهنم را خاموش کنم.

آقای محسن موسوی

135 نکته برای اعتماد به نفس

کتاب صوتی ۱۳۵ نکته برای اعتماد به نفس اثرسوزان جفرز با ترجمه سپیده خلیلی است؛ آیا تاکنون این سؤال برای شما پیش آمده است که اعتماد به نفس چیست و از کجا می‌آید؟
اعتماد به نفس قدرتی است که درون هر شخصی وجود دارد. اعتماد به نفس، یعنی توانایی و علاقه برای خلق چیزهایی که در زندگی به آن احتیاج دارید. مشکل اینجاست که ما بیشتر وقت‌ها این قدرت خود را فراموش می‌کنیم! این کتاب کوچک قصد دارد، اعتماد به نفس شما را نشانتان دهد تا همیشه و در هر حالت به آن اتکا کنید.

آقای محسن موسوی

دانلود کتاب زرتشت پیامبر خندان

زرتشت پیامبرخندان

نام کتاب

زرتشت پیامبر خندان

 

نویسنده

نیچه + به اهتمام آناند بهرام

موضوعات

دین و آیین

 

 

تهیه توسط

انی کاظمی

حجم

3.4 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

زرتشت پیامبر خندان

دریافت
حجم: 3.47 مگابایت
توضیحات: دانلود کتاب زرتشت پیامبرخندان
 

 

 

آقای محسن موسوی

نرم افزار Driver Talent برای دانلود آخرین نسخه آپدیت درایور ها به صورت اتوماتیک می باشد. تمامی سخت افزار های ویندوز نیاز به نرم افزاری برای شناسایی شدن و بهتر کار کردن می باشد. شما می توانید این نرم افزار ها را از سایت شرکت سازنده سخت افزار خود دانلود نمایید. اما گاهی می بینید شرکت سازنده کشور ما را تحریم کرده است و دسترسی به سایت سازننده غیر ممکن می باشد . گاهی می بینید دسترسی به سایت سازنده نیز امکان پذیر می باشد اما شما باید وقتی را بگذارید و در سایت سازنده دنبال نرم افزاری که با سخت افزار شما سازگار باشد را پیدا کنید. همچنین مشکلی دیگری نیز وجود دارد اینکه تعداد سخت افزار ها زیاد می باشد و شما باید تعداد زیادی سایت را چک کنید و زمان خیلی زیادی را صرف بروز شدن سخت افزار خود کنید.

دانلود Driver Talent قادر است به صورت اتوماتیک به دانلود و نصب آخرین آپدیت برای درایور های شما بپردازد. این نرم افزار شامل یک پایگاه داده گسترده با هزاران درایور می باشد که برای انواع دستگاه ها از جمله اپگر، مانیتور کارت شبکه ، کارت صدا، کارت های گرافیک و …. می باشد. با استفاده از دانلود Driver Talent دیگر نگران از دست دادن درایور های خود نباشید. این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری قبل از آپدیت را دارا می باشد که به شما کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید و دیگر وقت خود را برای جستحو و نصب درایور ها تلف نکنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با یک کلیک به نصب درایور مورد نظر خود بپردازید.

آقای محسن موسوی

Yamicsoft Windows 10 Manager ابزاری کابردی به منظور مدیریت آسان ویندوز جدید ۱۰ می باشد که شما با آن براحتی می توانید ویندوز خود را بهینه سازی کرده و با تعمیر قسمت های مختلف آن کارایی آن را بهتر و بیشتر کنید. امکان افزایش سرعت سیستم همچنین فعالسازی بخش های امنیتی و پاکسازی فایل های غیرمجاز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد.

نرم افزار Yamicsoft Windows 10 Manager جهت بهینه سازی، مدیریت، افزایش سرعت سیستم، تعمیر بخشهای مختلف ویندوز، پاکسازی هارد دیسک از فایلهای تکراری و سیستمی، رفع مشکلات احتمالی ویندوز و عملکرد بهتر سیستم عامل ویندوز ۱۰ می باشد. این نرم افزار قادر است تنها با یک کلیک ، سیستم عامل شما را پاک سازی کند و اشکالات موجود در آن را رفع نماید. این برنامه با دارا بودن ابزارهای مدیریتی خاص می تواند تنظیمات شروع ویندوز، دسکتاپ، اکسپلورر، منو استارت و محل قرارگیری آن را سفارشی سازی نماید.

آقای محسن موسوی

PotPlayer

یک پخش کننده ویدیویی و صوتی است که همچنین از کانال های تلویزیونی، زیرنویس ها و پوسته ها پشتیبانی می کند. توسط همان نویسنده کره ای به عنوان KMPlayer انجام شده است. پس از این‌که نویسنده و توسعه‌دهنده‌ نرم‌افزار KMPlayer این پروژه را واگذار کرد، شروع به طراحی نرم‌افزار دیگری کرد و نام PotPlayer را برای آن برگزید و این بار هر دو نسخه‌ی 32 و 64 بیتی را ارائه کرد. این پخش‌کننده در مقایسه با KMPlayer‌ از سرعت و پایداری بالاتری برخوردار بوده و کیفیت پخش بالاتری نیز دارد و در عین حال از همه‌ امکانات آن برخوردار است. البته این پلیر نیز مشکلات معمول پخش‌کننده‌های کره‌ای را دارد و کاربران خود را در برخی از نسخه‌ها ناامید می‌کند. PotPlayer مانند نرم افزار پرطرفدار KMPlayer از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی کرده و دارای ویژگی هایی از قبیل پخش فیلم های دارای زیرنویس، سازگاری کامل با اینترنت جهت پخش ویدیوهای آنلاین، پشتیبانی از دستگاه های مختلف مانند تلویزیون های آنالوگ و دیجیتال و وب کم، پخش روانتر فیلم های HD‌ و Blu-ray با کیفیت بالا، اجرای VCD ها و DVD ها با بهترین کیفیت ممکن و … را نام برد. از طرفی می توان گفت PotPlayer نسخه بهبود یافته و سریعتر KMPlayer است که علاوه بر آن می توان گفت با امکاناتی اضافه تر نیز ارائه شده است.

آقای محسن موسوی

عجایب هفتگانه جهان: شگفتی های دنیای باستان در مقابل دنیای جدید

همه ی ما نام «عجایب هفتگانه جهان» را شنیده ایم،

اما آیا می دانید دقیقا چه هستن و از کجا آمده اند؟ این لیست نظر یک نفر نیست،

بلکه برگرفته از لیست های متعدد در طی سال ها به دست آمده است.

متاسفانه از عجایب هفتگانه باستانی، تنها هرم بزرگ جیزه هنوز پابرجاست.با این حال با نگاهی به لیست عجایب هفتگانه باستانی با معماری،نبوغ انسان وقابلیتهای ساخت و ساز دنیای باستان آشنا می شوید.

امروزه نیز لیستی از عجایب هفتگانه دنیای جدید گردآوری شده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با عجایب هفتگانه جهان یعنی شگفتی های دنیای باستان و در مقابل، با شگفتی های دنیای جدید آشنا شویم.

 

 

 

عجایب هفتگانه دنیای باستان

هرم بزرگ جیزه، مصر (Great pyramid at Giza)

آقای محسن موسوی

10 دلیل دیدنی برای سفر به استرالیا

کشور استرالیا، واقع در میان اقیانوس آرام و دریای هند، بزرگترین جزیره و کوچکترین قاره ی جهان است. این کشور زیبا فضاهای متعددی برای گردش و جاذبه هایی برای کشف شما دارد. مناظر استرالیا خود انگیزه ای برای قدم زدن ماجراجویانه در این کشور هستند. فرقی ندارد که به دنبال کشف زندگی سنتی افراد بومی این سرزمین، استراحت در سواحل آفتابی یا خوشگذرانی شبانه در یکی از مکان های پرطرفدار شهر باشید، استرالیا برای هریک از بازدیدکنندگان جذابیتی منحصر به فرد دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با وجود پارک های ملی که سرتاسر کشور پراکنده شده اند و برخی از جزایر خارج العاده، گردشگران استرالیا می توانند لحظه ای را در حال لذت بردن از تاسمانی و لحظه بعد به پارک های ملی کاکادو و اولورا کاتا جوتا بروند. در کنار این ها، سواحل زیبا و آب های فیروزه ای که به صورت خطی از کنار سواحل آن می گذرند، خانه ی برخی از حیرت انگیزترین دیواره بزرگ مرجانی (یکی از معجزات دنیای طبیعی و یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی استرالیا) می باشد.

  1. شهر کنز (Cairns)

آقای محسن موسوی