ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

دانلود - فیلم - اهنگ - گالری - آموزش - موبایل - اخبار - هنرمندان

معرفی بهترین نرم افزار های ویرایش فیلم و ساخت ویدئو

استفاده از نرم افزار ویرایش فیلم مناسب می تواند تفاوت چشمگیری در کیفیت محتوا و ویدئو های شما ایجاد کند. انتخاب بهترین نرم افزار بستگی به هدف و سطح مهارت و تجربه شما دارد. به عنوان مثال ، نرم افزار مناسب برای یک فیلم ساز حرفه ای با سیستم عامل پر قدرت با نرم افزار ویرایش فیلم برای تیک تاک در تلفن هوشمند ، یکسان نخواهد بود. با توجه به این نکته ، در سایت ام پی دانلود سعی داریم مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو را برای موقعیت های مختلف معرفی می کنیم ، جوانب مثبت و منفی آنها را میسنجیم و به شما کمک می کنیم انتخاب کنید در حال حاضر بهترین گزینه برای شما کدام است. با ما همراه باشید.

اهمیت محتوای ویدئویی:

قبل از معرفی نرم افزار های ویرایش فیلم بهتر است درباره اهمیت محتوا ویدئویی توضیحات مختصری را ارائه کنیم. با استفاده از نرم افزار مناسب ویرایش ویدئو ، می توانید کلیپ های تصویری ایجاد کنید که آماده به اشتراک گذاری در YouTube ، Facebook ، Instagram یا هر جای دیگر هستند. از سوی با همه گیری تدریس آنلاین و کسب درآمد از آموزش از سایت های مختلف استفاده از نرم افزار های ویرایش فیلم برای تولید محتوا آموزشی به یک نیاز اصلی برای بسیاری از مدرسان و تولید کنندگان محتوا آموزشی تبدیل شده است. ویرایشگرهای ویدئویی مختلف با ابتدایی ترین و ضروری ترین ابزار ارائه می شوند که به کاربر کمک می کند اهداف خود را به آسانی و با محیط کاربری ساده پیاده سازی کند و کسب و کار خود را ارتقا بخشد. بسیاری از  بازاریابان معتقدند اگر محتوا پادشاه باشد، ویدیو تاج پادشاه است. بنابراین تولید محتوا حتما باید با ویدئو همراه باشد چرا که هیچ چیز به اندازه تصاویر متحرک نمی تواند توجه مخاطب را جلب کند.

بهترین نرم افزار های ویرایش فیلم و ویدئو

ساختن و ویرایش فیلم و ویدیو ساده است و هر کسی می‌تواند با کمی علاقه و پشتکار در آن مهارت کسب کند. تنها شما به یک نرم افزار و یک کامپیوتر نیاز دارید. صرف نظر از اینکه هدف شما ازساخت و ویرایش ویدیو چیست، تبلیغاتی، ساخت ویدیو برای شبکه‌های اجتماعی یا ویرایش ویدیو‌های ضبط شده و یا حتی فیلم کامل، نرم افزار های معرفی شده در لیست زیر می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

Adobe Premiere

بهترین نرم افزار ویرایش فیلم برای مبتدیان و حرفه ای ها Adobe Premiere می باشد. اگرچه معمولا توسط افراد با تجربه مورد استفاده قرار می گیرد اما به دلیل محیط کاربری ساده برای افراد مبتدی نیز مناسب است.

شاید شما حرفه ای نیستید و هدفی برای حرفه ای شدن ندارید ، اما فقط می خواهید برای سرگرمی برخی از فیلم ها مانند فیلم های خانوادگی یا کانال YouTube نه چندان جدی خود را ویرایش کنید. یا شاید به فکر حرفه ای شدن در این زمینه هستید و برای شروع یک نرم افزار ویرایش فیلم با استفاده آسان می خواهید. برای هردو این موارد ، Adobe Premiere  یک انتخاب عالی است.

Final Cut Pro X

بهترین نرم افزار ویرایش فیلم برای افراد حرفه ای که از Mac استفاده می کنند، می باشد.

بستر های نرم افزاری: مک | ویژگی های کلیدی: ویرایش Muti-cam ، تعادل رنگ هوشمند | دوره آزمایشی رایگان: 90 روزه | بهترین حالت برای: حرفه ای های ویرایش ویدئو ، هنر آموزان ویرایش ویدئو

این نرم افزار برای سیستم عامل های مک بهینه شده است و به صورت هوشمندانه با قسمتهای مربوط به اکوسیستم اپل ، مانند مجموعه عکس ها یا iTunes شما هماهنگ می شود. همچنین این مزیت را دارد که علی رغم داشتن ویژگی ها و ابزار های پیشرفته ، استفاده از آن نسبتاً آسان است. هنوز از Final Cut Pro X مطمئن نیستید؟ خبر خوب این است که شما وقت کافی برای آزمایش آن قبل از پرداخت هرگونه پول دارید تا ویژگی های نرم افزار را برای 90 روز تست کنید و در صورت تمایل نسخه اصلی آن را خریداری نمایید.

Corel VideoStudio Ultimate

این نرم افزار ویرایش فیلم با کیفیت بالا برای مبتدیان مناسب می باشد.

بستر های نرم افزاری: ویندوز | ویژگی های کلیدی: جلوه های real-time ، تصحیح رنگ | دوره آزمایشی رایگان: 30 روزه | بهترین برای: مبتدیان

این ابزار بسیار توانمند دارای یک رابط کاربری دوستانه و  بصری است که شروع به کار با ویرایش ویدئو را برای افراد مبتدی آسان می کند ، در حالی که بعد از تسلط بر اصول اولیه ، برخی از ویژگی های قدرتمند در نرم افزار VideoStudio برای کشف کردن و یادگیری وجود دارد. این ویژگی ها شامل ردیابی حرکت ، پشتیبانی از 4k ، پشتیبانی از ویدئو واقعیت افزوده یا VR ، کتابخانه موسیقی ، ویرایش متن سه بعدی و هزاران جلوه  ویژه دیگر است. همه اینها باعث می شود این ابزار با توجه به قیمت نسبتاً پایین ارزش بسیار بالایی داشته باشد.

Lightworks

 یکی از بهترین نرم افزار ویرایش ویدئو مناسب  افراد مبتدی و یا کسانی که قصد کسب درآمد از یوتیوب  را دارند می باشد.

بستر های نرم افزاری: ویندوز، مک و لینوکس | ویژگی های کلیدی: پشتیبانی از کیفیت های بالا، دارای ویژگی‌های لازم برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی | دوره آزمایشی : نرم افزار کاملا رایگان است.

Lightworks بهترین گزینه رایگان برای هرکسی است که می خواهد فیلم و ویدئو با کیفیت حرفه ای و بدون پرداخت هزینه تولید کند. نسخه رایگان این نرم افزار شامل تمام قابلیت هایی است که برای ویرایش تا کیفیت  HD نیاز دارید. نکته جالب توجه این است که شیوه کار با این نرم افزار در عین حرفه ای بودن ساده است و فیلم‌های آموزشی برای تازه کار‌ها هم وجود دارد.

Hitfilm Express                         

نرم افزاری قوی و رایگان برای آماتورها و حرفه ای ها می باشد.

 بستر های نرم افزاری: ویندوز، مک | ویژگی های کلیدی: ترمیم ویدیو، افزودن عنواین و برچسب ها به فیلم | دوره آزمایشی : نرم افزار کاملا رایگان است.

مانند Lightworks ، نرم افزار Hitfilm Express نرم افزاری برای ویرایش ویدئو رایگان است که هدف آن فراهم کردن امکان ویرایش حرفه ای برای همه و بدون پرداخت هزینه است. فقط دو نکته منفی کوچک در این ویرایشگر ویدیو وجود دارد. اولین مورد این است که از نظر فنی برای اجرای آن به رایانه شخصی یا مک بوک با پردازنده قدرتمند نیاز خواهید داشت. و ثانیا ، فرآیند نصب آن کمی پیچیده است.

Shotcut

این نرم افزار ساده و رایگان برای مبتدیان انتخاب مناسبی می باشد.

بستر های نرم افزاری: ویندوز، مک، لینوکس | ویژگی های کلیدی: پشتیبانی از آخرین فرمت‌های صوتی و تصویری، ویرایش جدول زمانی، جدول زمانی چند فرمت، تنظیم صوت، تغییر رزولوشن | دوره آزمایشی : نرم افزار کاملا رایگان است.

این نرم افزار دارای کتابخانه ‌ای گسترده از فایل‌های رایگان مخصوص تازه کارها و افراد مبتدی در زمینه ویرایش ویدئو می باشد.  SHOTCUT  از بسیاری از فرمت‌های ویدیو پشتیبانی می‌کند و دارای جلوه‌های هنری متنوع است. هنگامی که از Shotcut استفاده کنید ، خواهید فهمید که چرا این ویرایشگر ویدئوی رایگان طرفداران زیادی دارد. بهترین ویژگی Shotcut انتخاب متن.ع فیلترها است که می تواند برای محتوای صوتی و تصویری اعمال شود.

VSDC 

 VSDC یک نرم افزار ویرایش ویدئو است که برای ایجاد یک فیلم برای هر طول و کیفیت استفاده می شود.

بستر های نرم افزاری: ویندوز | ویژگی های کلیدی: ویرایش ویدیو‌ها تا کیفیت  4K،  استفاده از فیلتر‌های اینستاگرام، امکان آپلود کننده اختصاصی| دوره آزمایشی : نرم افزار کاملا رایگان است.

VSDC قبلاً به عنوان یکی از برنامه های رایگان ویرایش فیلم پیچیده شناخته می شد. خوشبختانه ، در آخرین نسخه از این نرم افزار رابط کاربری آن به طور چشمگیری بهبود یافته است . مانند Lightworks ، VSDC یک نرم افزار ویرایش ویدئو رایگان است که می تواند با نرم افزار های گران قیمت رقابت کند. VSDC در دو نسخه رایگان و نسخه پریمیوم ارائه می شود ، و به طرز دلپذیری امکانات و ویژگی های مشترکی برای کاربران رایگان و پریمیوم وجود دارد. تنها مشکل نسخه رایگان این است که فاقد چندین ابزار کلیدی رنگی است و نمی تواند برای وضوح بالاتر از p 1080 استفاده شود. کاربران می توانند از VSDC برای تغییر رزولوشن و فوکوس استفاده کنید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.