ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

دانلود - فیلم - اهنگ - گالری - آموزش - موبایل - اخبار - هنرمندان

۷۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

در این مطلب کتاب صوتی ابر آلودگی را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب توسط ایتالو کالوینو نوشته شده است.

 

مردی راهی شهری غریب میشود تا در دفتر روزنامه ای مشغول به کار شود. این روزنامه در مورد آلودگی شهرها مطلب مینویسد و مدیر روزنامه، مردی که مخالف 100 درصد آلودگی است، خود از کارخانه داران بزرگ است.

پالایش عنوان مجله‌ای است که هر دو هفته‌ یکبار به چاپ میرسد و توضیح عنوانش این است: از هوای دودزا، تبخیرهای شیمیایی و محصولات احتراقی سخن میگوییم.


راوی داستان که به تازگی وارد این شهر شده، در این مجله مشغول میشود و برای آن مقاله مینویسد. او در شماره‌های متعدد مجله پالایش، مقالاتی درباره آلودگی هوا بر اثر تشعشعات هسته‌ای و ایجاد ابرهای مرگ‌آور، داستان ماهیگیرانی که در میان اقیانوس به‌ ابرهای مرگ‌آور برخورد کرده بودند و همچنین موش‌ های آزمایشگاهی دو سر، که بعد از آزمایش با اورانیوم به دنیا آمده بودند، مینویسد.

 

اما با هر بار نوشتن این مقاله ها، با بی‌تفاوتی مردم درباره‌ این موضوعات روبرو میشود تا جایی که تصور میکند اگر مطلبی درباره انقراض نسل بشر هم بنویسد کسی واکنشی ندارد و...

 

در ادامه مطلب میتوانید این کتاب صوتی را دانلود نمایید.

آقای محسن موسوی

در این مطلب کتاب صوتی تعطیلات تابستانی را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب توسط انید بلایتون نوشته شده است.

 

هنری و همسرش عزم سفر داشتند. با این همه دخترشان کلود تنها نمیماند چرا که عموزاده های او فرانسوا و میک و آنی به خانه‌ آنها آمده بودند و ماریای آشپز نیز از آنها مراقبت میکرد.

 

شبی اطلاعات علمی هنری به سرقت رفت و شب دیگر کلود و سگش ربوده شدند. یکی دو روز بعد دختری به نام ژو خبری از سارقین آورد. آنها فهمیدند کلود در خانه منیل زندانی شده بود.

 

خانه‌ منیل روی صخره ای قرار داشت. بچه ها با قایق به سمت خانه منیل رفتند. کلود در یکی از اتاق های طبقه سوم زندانی بود. ژو خود را به آنجا رساند تا کلود را نجات دهد که صدای پایی شنید. کلود و ژو در اولین اتاق پنهان شدند. ژو جای خود را با کلود عوض کرد تا او بتواند فرار کند. منیل قصد داشت با مدارک به همراه کلود، با هلی کوپتر فرار کند که کلود تضمینی برای این فرار باشد، ولی وقتی او متوجه عوض کردن جای آنها شد به عموی ژو شک کرد که شاید قصد داشته سر او کلاه بگذارد. آن دو با هم درگیر شدند و ژو در اتاق را قفل کرد و به همراه بچه ها با قایق کلود آنجا را ترک کردند و کلید را به پلیس تحویل دادند و...

 

در ادامه مطلب میتوانید این کتاب صوتی را دانلود نمایید.

آقای محسن موسوی

در این مطلب کتاب صوتی نوازنده نابینا را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب توسط ولادیمیر کارولنکو نوشته شده است.

 

سال‌ها قبل در سرزمینی دور، در نیمه شبی خلوت و در خانواده ای ثروتمند نوزادی به دنیا آمد. این کودک در همان گریه اول خود با ترسی عجیب چشم به جهان گشود که هیچکس غیر از مادرش این موضوع را نفهمید. اما بعدها مشخص شد که کودک کور به دنیا آمده است.


پتروس نابینا در حالی که به ساز نی و نواختن آن علاقه پیدا کرده بود به صدای پیانوی مادرش هم توجه نشان داد. در این میان دایی‌اش ماکسیم نیز برای او از تاریخ و ادبیات و شعر سخن میگفت و او را آموزش میداد. پتروس رفته رفته به نه سالگی رسید و ضمن آن آموزش‌ها زندگی پرتلاش و هدفمندی را آغاز کرد. دیگر کسی نابینایی او را حس نمیکرد، چون هنرهای او کمبودش را میپوشاند.


روزی در چمنزاری کنار رودخانه نزدیک خانه‌شان به نی زدن مشغول بود که دخترکی نزدیک شد و میخواست با او آشنا شود. آشناییشان نیمه کاره ماند، اما بار دوم که همدیگر را دیدند، حرکات ناخودآگاه پتروس دخترک را ترساند و میخواست فرار کند، ولی در نهایت آن دو با هم دوست شدند...

 

در ادامه مطلب میتوانید این کتاب صوتی را دانلود نمایید.

آقای محسن موسوی

در این مطلب کتاب صوتی حادثه سن فیاکر را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب توسط ژرژ سیمنون نوشته شده است.

 

نامه‌ای با اعلام وقوع یک قتل به اداره پلیس میرسد و بازرس مگره مأمور میشود تا به زادگاه خودش سن فیاکر که محل وقوع این حادثه است، برود.


ورود او به سن فیاکر مصادف است با یادآوری خاطرات دوران کودکی؛ اما نمیداند چه کسی کشته خواهد شد تا اینکه در کلیسا پس از اتمام مراسم دعا در مییابد که کنتس سن فیاکر مرده است. جسد را به قصر میرسانند.

 

مگره در آنجا با منشی کنتس، یعنی ژان متایه مواجه میشود و همچنین با پسر کنتس، یعنی موری سن فیاکر، این در حالی است که دکتر علت مرگ کنتس را حمله قلبی تشخیص داده است.


مگره با پسر کنتس به گفت و گو مینشیند و درمییابد که به شدت مقروض است؛ ضمن اینکه مگره در جستجوی کتاب دعای کنتس است. اما مگره میان کتاب دعای کنتس که پسرکی در کلیسا آن را برداشته است، بریده‌ روزنامه‌ای را مییابد که خبر موری سن فیاکر، پسر کنتس، در آن درج شده است. خبر دروغ است و روزنامه جعلی است. مگره اکنون دریافته است که با یک قتل مواجه است و مظنونین متعددی ازجمله مباشر قصر، منشی و پسر کنتس در این میان وجود دارند...

 

در ادامه مطلب میتوانید این کتاب صوتی را دانلود نمایید.

آقای محسن موسوی

 11 خواص و فواید شگفت انگیز زنجبیل

زنجبیل یکی از سالم ترین، مفید ترین و خوشمزه ترین گیاهان روی کره زمین است.

زنجبیل حاوی مواد مغذی و ترکیبات زیست فعال است که مزایای زیادی برای مغز و بدن انسان دارند.

در این بخش از سایت ام پی دانلود۱۱ مزیت زنجبیل برای سلامتی که توسط تحقیقات علمی ثابت شده اند را مرور می‌کنیم، با ما همراه باشید.

 

آقای محسن موسوی

شبکه پیام رسان موبایلی تلگرام چند روزی است با دستور شورای امنیت ملی در کشور مسدود شده است و همچنان از وضعیت رفع فیلتر آن اخبار موثقی در دسترس نیست . در حالی که کاربران به‌دنبال فیلترشکن‌هایی کارآمد هستند که بتوانند به تلگرام دسترسی داشته باشند بدون اینکه میزان زیادی از سرعت اینترنت آنها گرفته شود، هکرها و مجرمان سایبری نیز بیکار ننشسته‌اند و با ارسال لینک‌های آلوده به بدافزار و باج‌افزارهایی خطرناک، کاربران ناآگاه را به سوی فیلترشکن‌ها راهنمایی می‌کنند؛ فیلترشکن‌هایی که به محض باز شدن، می‌توانند خساراتی جبران‌ناپذیر به کاربران برسانند.به همین خاطر ما برآن شدیم که فیلتر شکنی مطمئن در اختیار مخاطبین خود قرار دهیم تا از هر نظر مطمئن باشند .

سایفون چیست؟

 

سایفون یک ابزار ضدفیلترینگ از شرکت سایفون است که با استفاده از وی پی ان، اس اس اچ و پراکسی اچ تی تی پی برای شما دسترسی به اینترنت بدون فیلتر را فراهم می‌کند. سایفون بطور اتوماتیک تقاط دسترسی جدید را فرا می گیرد تا شانس شما را برای عبور از سانسور بیشتر سازد.

سایفون برای فراهم کردن دسترسی آزاد به مطالب اینترنت طراحی شده است. سایفون نگهداری از اطلاعات محرمانه شما روی اینترنت را افزایش نمی دهد و نباید به عنوان یک ابزار محافظ یا امنیتی در اینترنت مورد استفاده قرار گیرد.

آقای محسن موسوی

بیماری های قلبی یکی از عوامل کلیدی مرگ و میر در جهان هستند. برخی عادات ناسالم و نامناسب می توانند خطر ابتلا به مشکلات قلبی را افزایش دهد. همچنین عواملی نظیر سن، سابقه خانوادگی در بیماری های قلبی، میزان تحرک می توانند نقش مؤثری در بروز هر گونه بیماری قلبی داشته باشند.
نکاتی وجود دارند که با رعایت آنها می توان از بروز هر گونه بیماری قلبی جلوگیری کرد که در این مطلب به بررسی آنها می پردازیم.

 

 

 

 

 

 

آقای محسن موسوی

اگر از دید پرنده به کشور مالدیو بنگرید شاهد هیجان‌انگیز و زیباترین منظره‌ی کره‌ی زمین خواهید‌بود. مالدیو متشکل از تقریبا ۱۲۰۰ جزیره مرجانی ست که به‌طور پراکنده در آب‌های فیروزه‌ای اقیانوس هند قرار دارند. وقتی بر روی شن‌‌های ساحل این جزیره زیبا قدم برمی‌دارید یا بر روی صخره‌های مرجانی می‌نشینید می‌توانید نظاره‌گر دسته‌ی ماهی‌های رنگی و زیبای اقیانوس باشید.

اهتزار برگ‌های پهن و ستبر درختان نارگیل، سواحل شنی و صخره‌های مرجانی می‌تواند پیام‌آور روزی آرام و اوقاتی خوش در مالدیو باشد. در این نقطه از دنیا، برای کسب شادی نیازی نیست کار خاصی انجام دهید فقط ببینید، گوش بسپارید و هوای مرطوب جزیره‌ای را استشمام کنید. اگر خواهان سفری مجلل، محیطی راحت و سرگرمی‌های خانوادگی هستید، مالدیو یکی از گزینه‌های مناسب انتخابی ست.

آقای محسن موسوی

اطلاعات
تاریخ تولد ۱۶ / آبان / ۱۳۶۱
محل تولد تهران » ایران
ملیت ایرانی
زمینه فعالیت سینما و تلویزیون، موسیقی
پیشه ( ها ) بازیگر، خواننده

 

آقای محسن موسوی

کیک شکلاتی همیشه یکی از محبوبترین خوراکی ها در سراسر جهان محسوب می‌شود و شنیدن نام آن می‌تواند هر کسی را وسوسه کند.

این نوع کیک انواعی دارد که در این مقاله طرز تهیه کیک لاوا را به شما خواهیم گفت.

کیک لاوا همانطور که در تصویر بالا معلوم است نوعی کیک با شکلات گرم در داخل آن است و طرفداران بسیاری دارد.

در ادامه با ام پی دانلود همراه باشید.

 

آقای محسن موسوی