ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

دانلود - فیلم - اهنگ - گالری - آموزش - موبایل - اخبار - هنرمندان

Yamicsoft Windows 10 Manager ابزاری کابردی به منظور مدیریت آسان ویندوز جدید ۱۰ می باشد که شما با آن براحتی می توانید ویندوز خود را بهینه سازی کرده و با تعمیر قسمت های مختلف آن کارایی آن را بهتر و بیشتر کنید. امکان افزایش سرعت سیستم همچنین فعالسازی بخش های امنیتی و پاکسازی فایل های غیرمجاز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد.

نرم افزار Yamicsoft Windows 10 Manager جهت بهینه سازی، مدیریت، افزایش سرعت سیستم، تعمیر بخشهای مختلف ویندوز، پاکسازی هارد دیسک از فایلهای تکراری و سیستمی، رفع مشکلات احتمالی ویندوز و عملکرد بهتر سیستم عامل ویندوز ۱۰ می باشد. این نرم افزار قادر است تنها با یک کلیک ، سیستم عامل شما را پاک سازی کند و اشکالات موجود در آن را رفع نماید. این برنامه با دارا بودن ابزارهای مدیریتی خاص می تواند تنظیمات شروع ویندوز، دسکتاپ، اکسپلورر، منو استارت و محل قرارگیری آن را سفارشی سازی نماید.

نمایش اطلاعات:

می‌توانید جزئی‌ترین اطلاعات سیستم و تمامی‌سخت افزارهای خود را به راحتی مشاهده کنید. ضمن اینکه به شما کمک می‌کند که جزئیات نرم افزارهای در حال اجرا را مشاهده کنید و تنها با یک کلیک تمامی نرم افزارهای اضافی را ببندید.

افزایش سرعت:

این برنامه سرعت Start Up و Shutdown سیستم را افزایش می‌دهد. قطعات سخت افزاری سیستم شما را به بهترین نحو برای بالاترین سرعت Tweak می‌نماید و …

پاکسازی:

به وسیله‌ی نرم افزار Windows 10 Manager شما به تمامی‌فایل‌ها و فولدرهای اضافی و فضا گیر سیستم خود دسترسی پیدا می‌کنید که با حذف این موارد سرعت و فضای آزاد هارددیسک سیستم شما افزایش قابل توجهی می‌یابد. ضمن اینکه به وسیله ابزار Duplicate Files Finder میتوان سیستم را اسکن نموده و فایلهای تکراری (با توجه به سایز، نام و تاریخ فایل) را حذف کرد که به افزایش فضای آزاد هارد دیسک کمک شایانی می‌کند. به وسیله‌ی Registry Cleaner و Registry Defrag به راحتی رجیستری سیستم چک می‌شود و به‌طور خودکار بازسازی‌ها و حذفیات لازم جهت افزایش قدرت و سرعت ویندوز انجام می‌شود.

امنیت ویندوز:

به وسیله بخش امنیتی نرم افزار، شما به موارد امنیتی سیستم دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید به وسیله این بخش به فایل‌های سیستمی مخفی، آپدیت ویندوز و غیره دسترسی داشته باشید. می‌توانید دسترسی به فایل‌ها یا درایوهای شخصی خود را ببندید و یا اینکه فایل‌ها را رمزنگاری و رمزگشایی (Encrypt/Decrypt) کنید و امکانات بسیار دیگر.

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن باشید آنتی ویروس شما غیرفعال بوده و به اینترنت متصل نمی باشید.

2) پس از اتمام نصب، وارد پوشه “KeyGen” شده و فایل اجرایی را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.

3) به صورت Run as Administrator آن را اجرا کنید. از منوی بازشده Windows 10 Manager را انتخاب کنید. نرم افزار را Patch کرده و سپس سریالی که به شما ارائه شده است را کپی کنید.

4) Purchase & activate را بزنید و با استفاده از سریال بدست آمده نرم افزار را فعال سازی کنید.

لینک دانلود
رمز فایل: www.downloadha.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.