ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

دانلود - فیلم - اهنگ - گالری - آموزش - موبایل - اخبار - هنرمندان

سرعتی که ISP ها به شما اعلام می کنند ممکن است همان سرعتی نباشد که از آن استفاده می کنید. اگر می خواهید بدانید که سرعت واقعی اینترنت شما چقدر است کافیست که وارد سایت شده و تنها بر روی یک دکمه کلیک کنید.

تست سرعت واقعی اینترنت با این نرم افزار

یکی از مهم ترین ابزارهای دنیای امروزه، اینترنت است که به مرور روزانه میزان زیادی از زمان ما صرف وقت گذرانی در آن می شود و علاقه دو چندانی داریم تا بتوانیم زمان بیشتری را در آن بگذرانیم و اوقات خوبی را برای خود به ارمغان بیاوریم. از این رو اینترنت یکی از الزامات دنیای امروز در جهان است و حتی تصور یک ساعت دوری از آن برای اکثر ما، زجرآور است.سرعت واقعی اینترنت

سرعت واقعی اینترنت

اما گاهی اوقات در هنگام کار با اینترنت، ممکن است کاهش میزان سرعت را احساس کنیم که این مشکل ممکن است به دلایل زیادی رخ دهد. اما مشکل اصلی گاها از جانب ISP یا Internet Service provider می باشد چرا که گاها آنها میزان پهنای باند را برای کاربران خود محدود می کنند و میان آنها به اشتراک می گذارند. در این مواقع چگونه می توانیم میزان سرعت اینترنت را متوجه شویم؟ آیا چاره ای برای آن وجود دارد؟!

 

بله، این مشکل راه حلی بسیار ساده و آسان دارد که می توانید در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی ام پی دانلود با آن آشنا شوید. همراه ما باشید.

چگونه از میزان سرعت اینترنت باخبر شویم؟

زمانیکه حرف از سرعت اینترنت زده می شود، برنامه های زیادی را شاهد هستیم که قابلیت اصلی آنها سنجش میزان سرعت دانلود و آپلود است. اما در این مطلب قصد داریم دقیق ترین و ساده ترین ابزار سنجش میزان سرعت اینترنت را به شما معرفی کنیم.
نام این ابزار ساده ولی درعین حال پرکاربرد، " speedtest " می باشد که شما با روش های مختلف می توانید از این برنامه پرکاربرد استفاده نمایید. برای مثال شما می توانید وارد وب سایت " SpeedTest.net " شوید و بصورت آنلاین با هر سیستم عاملی میزان سرعت اینترنت را بسنجید.

ابزار پرکاربرد ساده ولی در عین حال قدرتمند Speedtest

همچنین شما می توانید اپلیکیشن این برنامه را برای سیستم عامل های اندروید و IOS دانلود کنید و تنها با یک کلیک از میزان سرعت اینترنت ارائه شده توسط ISP مطلع شوید.

دانلود برنامه " speedtest " برای اندروید 

اگر اسمارت فون شما، از سیستم عامل اندروید استفاده می کند، می توانید با کلیک بر روی اینجـــــــــــــــا برنامه این ابزار قدرتمند ولی در عین حال ساده را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب نمایید.

برنامه سنجش سرعت اینترنت در اندروید

دانلود برنامه " speedtest " برای IOS

اگر اسمارت فون شما مجهز به سیستم عامل IOS است می توانید به سادگی با کلیک بر روی اینجــــــــا برنامه Speedtest را از اپ استور برای اسمارت فون خود دانلود و نصب کنید.

اسپید تست برای IOS

برنامه سنجش سرعت اینترنت در IOS

لازم است بدانید که این ابزار آنلاین از سوی " Ookla " که یکی از چند فن آوری سنجش سرعت و کیفیت پهنای باند در سراسر جهان می باشد، اداره می شود. همچنین یکی دیگر از قابلت های این ابزار قدرتمند این است که با استفاده از آن می توانید میزان سرعت اینترنت دیوایس خود را با افرادی که در نزدیکی شما هستند، مقایسه نمایید. این به گونه ای است که ابتدا شما باید بر روی گزینه " GO " که در صفحه هوم آن وجود دارد کلیک کنید. پس از سنجش میزان سرعت اینترنت دیوایس، کد نتیجه ای (URL) را در منو تولبار مشاهده خواهید نمود که می توانید آنرا کپی کنید و در وب سایت Speedtest وارد کنید.
اما کار کردن با این برنامه کاربردی بسیار آسان است که ابتدا شما باید بر روی گزینه " GO " کلیک نمایید. سپس این ابزار قدرتمند، شروع به سنجش میزان سرعت دانلود و آپلود شما می کند که همیشه سرعت میزان دانلود بسیار بیشتر از سرعت آپلود می باشد چرا که هر یک از ما یک User هستیم و نیازی به آپلود نداریم و تنها دانلود ترافیک و یا دیتا از منابع مختلف را داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.