ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

دانلود - فیلم - اهنگ - گالری - آموزش - موبایل - اخبار - هنرمندان

فیلم ایرانی زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی

دانلود فیلم زیر نظر (زیرنظر) به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد شایسته و رامبد جوان پس از طی اکران آنلاین با کیفیت عالی در این مطلب قرار خواهد گرفت. پروسه تولید فیلم کمدی زیر نظر از اواخر سال ۱۳۹۷ آغاز شد و در زمستان ۱۳۹۸ مورد استقبال در سینماهای ایران قرار گرفت. نویسندگی “زیر نظر” را ابوالفضل کاهانی بر عهده داشته است و اولین فیلم سینمایی مجید صالحی در مقام کارگردان است. مجید صالحی پیش از ساخت فیلم “زیر نظر” در فیلم های “کلمبوس” ساخته هاتف علیمردانی و فیلم “شاه کش” ساخته وحید امیرخانی به عنوان بازیگر فعالیت داشت. برای فیلم کمدی “زیر نظر” مجید صالحی، بازیگرانی نظیر رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، آزاده صمدی و سروش جمشیدی به ایفای نقش پرداخته اند که یک ترکیب از بهترین کمدین های ایران را به وجود آورده.

خلاصه داستان :
محسن(رضا عطاران) پس از خرید به خانه باز میگردد و متوجه میشود مبلی که امید(امیر جعفری)روی آن نشسته است سوراخ شده و امید را مقصر میداند، مهشید(ریما رامین فر) همسر محسن به این مبل بسیار علاقه دارد و او در حال برگشتن از سفر است، محسن و امید تمام تلاش خود را میکنند تا این مشکل را حل کنند اما …

بازیگران :
رضا عطاران، آزاده صمدی ، امیر جعفری ، مهران احمدی ، سروش جمشیدی ، علی استادی ، امیر نوری ، سیاوش مفیدی ، علی صالحی ، سامیه لک ، مصطفی راد ، عباس جمشیدی و . …

درباره فیلم :
زیرنظر « به انگلیسی: Download Zire Nazar Full Movie » فیلمی است کمدی به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد شایسته و رامبد جوان محصول سال 1397 است. این فیلم در تاریخ 4 دی 1398 در سینماهای ایران اکران شده است. آغاز انتشار از دوشنبه 29 اردیبهشت. این فیلم سینمایی سومین فیلم اکران آنلاین است که به کارگردانی مجید صالحی از دوشنبه 29 اردیبهشت ماه اکران آنلاین داشته است.

این سومین فیلمی است که محمد شایسته و رامبد جوان تهیه کنندگی می کنند. دو فیلم قبلی به نام های «قانون مورفی» و «طلا» بود. همچنین رضا عطاران و مجید صالحی در فیلم ها و سریال های زیادی یکدیدگر همبازی بوده اند اما این بار به عنوان بازیگر و کارگردان با یکدیگر همکاری می کنند. فیلم کمدی جدید با بازی مجید صالحی با نام فیلم کلمبوس هم به زودی روی سایت قرار خواهد گرفت و اماده دانلود میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.