ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

دانلود - فیلم - اهنگ - گالری - آموزش - موبایل - اخبار - هنرمندان

کابران به آرامی درحال فاصله گرفتن از سرویس پیام کوتاه یا همان اس ام اس و روی اوردن به شیوه های دیگر از پیام متنی هستند، در واقع با پدید آمدن شبکه های اجتماعی و امکان گفتگو و مکالمه به صورت لحظه ای و آنلاین و همچنین رایگان بودن اینگونه سرویس ها باعث شده است که پیام های متنی کمتر مورد استفاده قرار بگیرند. با این وجود، پیام کوتاه همچنان کاربرد دارد.
بسیاری از وب سایت های پیام کوتاه به شما اجازه ارسال SMS رایگان به صورت ناشناس را می دهند که حتی خیلی از آنها نیازی به ثبت نام ندارند. در واقع یکی از مزایای استفاده از اینگونه سرویس ها امکان ارسال پیام از طریق کامپیوترهای شخصی می باشد. در اینجا بهترین سایت ها برای ارسال پیام های متنی رایگان را به شما معرفی میکنیم. با ام پی دانلود همراه باشید.
 
با سرویس TextEm میتوانید پیام کوتاه به صورت رایگان ارسال کنید اما قبل از آن نیاز به ساختن یه حساب دارید. اگرچه برخی ترجیح می دهند که به صورت ناشناس به ارسال پیام بپردازند اما داشتن یک حساب کاربری مزایای قابل توجهی را برایتان به ارمغان می آورد.
 
از قابلیت های این برنامه می توان به امکان ایجاد فهرستی از مخاطبان خود، گروه بندی مخاطبان و دفترچه تلفن هوشمند آن نام برد. در این برنامه بیش از 100 اپراتور در ایلات متحده و کانادا پشتیبانی میشوند. اما اگر میخواهید یک SMS به شماره ای خارج از آمریکای شمالی پیام ارسال کنید، این سرویس مناسب این کار نیست. 
 
TextEm از ارسال پیامک انبوه پشتیبانی نمیکند این به این معناست که شما نمیتوانید یک پیامک را به چندین شماره به طور همزمان ارسال کنید. اما نگران نباشید چون بعضی از سرویس هایی که در ادامه معرفی میکنیم این قابلیت را خواهند داشت.
 
 
 
SendSMSnow هم از شما میخواهد که برای ارسال پیامک حساب کاربری بسازید. هنگامی که یک حساب را ایجاد می کنید، می توانید یک دفترچه تلفن از مخاطبین ایجاد کنید، تصاویر پروفایل را اضافه کنید و در صندوق دریافتی شخصیتان، پاسخ های خود را دریافت کنید.
 
SendSMSnow از پیامک های گروهی هم پشتیبانی میکند، اگرچه این قابلیت رایگان نیست. هر پیامک گروهی که ارسال کنید به ازای تعداد اعضای گروه یک سنت برای شما هزینه دارد. یعنی اگر پیامکی را برای یک گروه 20 نفره ارسال کنید هزینه برابر 20 سنت خواهد بود.
 
گفته شده این سرویس با شماره تلفن های همراه در سراسر جهان کار می کند. ما این ادعا را تائید یا رد نمیکنیم اما این انتظار می رود که اکثر اپراتورهای آمریکای شمالی و اروپا تحت پوشش این سروریس باشند. 
 
به خاطر داشته باشید که حداکثر تعداد کارکترها در این سرویس به 130 عدد محدود شده است.
 
معرفی سایت های ارسال پیامک رایگان
 
 
 
این سرویس به شما امکان ارسال پیامک رایگان بدون نیاز به ثبت نام را میدهد. این قابلیت برای ارسال پیامک های یک بار مصرف بدون نمایش اطلاعات شخصیتان بسیار مفید است.
 
اپراتور های پشتیبانی شده توسط این سرویس نسبت به دو سرویس قبلی که برایتان معرفی کردیم، کمتر میباشد و عمدتا روی اپراتورهای بزرگ ایالات متحده ترمرکز دارد، با این وجود چندین اپراتور اروپایی و مکزیکی هم تحت پوشش قرار دارند.
 
به دلیل اینکه برای استفاده از این سرویس نیاز به ساختن حساب کاربری ندارید، امکان دریافت پاسخ از طریق این سرویس را نخواهید داشت. به همین خاطر این سرویس برای گفت و گو مناسب نمی باشد. گرچه برخی از اپراتورها امکان پاسخ از طریق ایمیل را فراهم می آورند اما این امکان همیشه پاسخ نمیدهد. حداکثر تعداد کارکترها در این سرویس به 140 عدد میباشد.
 
معرفی سایت های ارسال پیامک رایگان
 
 
 
OpenTextingOnline یکی دیگر از وبسایت هایی است که امکان ارسال پیامک به صورت آنلاین و بدون نیاز حساب کاربری را برای شما به ارمغان می آورد. این سرویس با اپراتورهای 50 کشور کار میکند. بسیاری از اپراتورهای امریکای شمالی و اتحادیه اروپا تحت پوشش هستند. به علاوه برخی از مناطق کمتر تحت پوشش مانند هندوستان، نپال، پاناما و نیوزلند هم پشتیبانی میشوند.
 
فقط بخاطر داشته باشید که همه ی اپراتورها در کشورهای نام برده تحت پوشش نیستند. در بعضی ار مناطق شاید فقط یک یا دو اپراتور پاسخگو باشد.
 
در این سرویس به دلیل عدم نیاز به ساختن حساب کاربری، امکان دریافت پیامک را نخواهید داشت و برخلاف مورد قبل یعنی Txt2Day امکان دریافت پاسخ از طریق ایمیل هم فراهم نمی باشد. حداکثر تعداد کاراکتر در هر پیام 140 است.
 
معرفی سایت های ارسال پیامک رایگان
 
 
 
txtDrop نامی معتبر در دنیای پیام کوتاه رایگان است. این سرویس از سال 2013 فعالیت دارد و طبق گفته خودشان 25 میلیون پیامک را با موفقیت ارسال کرده اند. در این وبسایت شما نیازی به ساختن حساب کاربری ندارید، اما اگر مایل باشید میتوانید پاسخ هایتان را از طریق ایمیل دریافت کنید که در این صورت باید عضو سایت شوید.
 
یکی از قابلیت های منحصر بفرد این سرویس امکان ارسال پیامک از طریق ابزارک این وبسایت برای سیستم عامل مک است. شما میتوانید بدون حتی ورود به وبسایت txtDrop از صفحه دسکتاپ مک خود پیام کوتاه ارسال کنید.
 
این سرویس فقط امکان ارسال رایگان برای آیالات متحده و کانادا را داراست.
 
معرفی سایت های ارسال پیامک رایگان
 
 
 
از طریق این سرویس هم بدون نیاز به ثبت نام میتوانید پیامک رایگان ارسال کنید. همانطور که از اسم این سرویس پیداست، برای ارسال پیامک نیازی به وارد کردن هیچ اطلاعات شخصی نمی باشد. 
 
بر خلاف موارد قبلی که ذکر کردیم، شما میتوانید برای پیامک ناشناس خود یک شماره تقلبی انتخاب کنید تا در گوشی شخص دریافت کننده به نمایش گذاشته شود. نمیدانیم طرز کار این قابلیت چگونه است اما اگر قصد سرکار گذاشتن یا شوخی با کسی دارید مطمئن شوید که کار غیرقانونی انجام نمیدهید. حداکثر تعداد کاراکترها 145 عدد میباشد و بیش از 80 کشور مختلف در سراسر جهان تحت پوشش این سرویس قرار دارند.
 
معرفی سایت های ارسال پیامک رایگان
 
 
 
برخلاف دیگر سرویس های پیامک رایگان که تنها 150 کاراکتر دارند، این سرویس به شما امکان نوشتن پیامک هایی با 300 کاراکتر را می دهد.
 
توسعه دهندگان این وبسایت ادعا میکنند که هیچ آدرس آی پی را ذخیره نمیکنند. ما این ادعا را تائید یا رد نمیکنیم اما دیگر وبسایت ها در این زمینه که معرفی کردیم به صراحت گفته اند که شماره آی پی ها را برای نظارت بر هرزنامه یا سواستفاده ذخیره میکنند.
 
از این سرویس برای ارسال پیامک به هر شماره همراهی در سراسر جهان استفاده کنید، اما همانگونه که دیده شده، ممکن است محدودیت هایی برای مکان های خاصی اعمال شود.
 
معرفی سایت های ارسال پیامک رایگان
 
آقای محسن موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.