ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

ام پی دانلود

ام پی دانلود جائیست برای لذت بیشتر از اینترنت

دانلود - فیلم - اهنگ - گالری - آموزش - موبایل - اخبار - هنرمندان

شایعه عرضه گوشی با دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 10x در آینده نزدیک

طبق شایعات منتشر شده احتمالاً سال آینده یک گوشی با سنسور 108 مگاپیکسلی و با زوم 10x اپتیکال خواهیم دید. هنوز معلوم نشده کدام یک از سازندگان تلفن هوشمند این محصول را می سازد.

کاربر Ice Universe که سابقه ای طولانی در افشا کردن اطلاعات مؤثق از سازندگان دارد، شایعه تولید این گوشی را منتشر کرده است. او در توییت خود تصویری از یک گوشی که شباهت زیادی به گلکسی نوت 10 دارد را هم قرار داده.

در همین رابطه مؤسسه اعتباری «Credit Suisse» هم گزارش جالبی را مارس 2019 (اسفند) منتشر کرده بود که خبر از عرضه گوشی با سنسور 65 مگاپیکسلی در نیمسال دوم 2019 و گوشی دیگری با سنسور 108 مگاپیکسلی در سال 2020 می داد. شایعه عرضه گوشی 65 مگاپیکسلی تقریباً درست از آب در آمد.

می گوییم تقریباً چون سامسونگ اردیبهشت گذشته از تولید سنسور 64 مگاپیکسلی برای محصولاتش خبر داد و به فاصله کوتاهی بعد از آن Realme از تولید یک گوشی هوشمند با سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ پرده برداشت. یکی از مدیران ارشد کوالکام هم پیش بینی کرده بود سال 2019 گوشی ها به سنسورهای 64 و 100 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

سنسور 64 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ

کدام یک از سازندگان تلفن همراه دست به تولید محصول با این سنسور دیوانه وار خواهند زد؟ هنوز پاسخ قاطعی برای این سؤال یافت نشده ولی می توان حدس هایی زد. سنسور 64 مگاپیکسلی که چند خط بالاتر از آن نام بردیم ساخت سامسونگ است.

سامسونگ خبر از عرضه تلفن همراه با بزرگنمایی اپتیکال 5x داده بود. بنابراین گمان می رود سامسونگ در حال ساخت یک تلفن هوشمند با این سنسور باشد. البته ظاهراً سونی هم قصد دارد در آینده نزدیک از سنسور 64 مگاپیکسلی خود رونمایی کند.

هنوز هیچ کدام از سازندگان به طور رسمی کار روی تولید سنسورهای 100 مگاپیکسلی یا بیشتر را اعلام نکرده اند. همچنین هنوز خبری از پریسکوپ با بزرگنمایی 10x نشده است.

منبع:GSM Arena
آقای محسن موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.